Sofia dissar Wedins

Dagens Ris går till Wedins's sopiga kvalité på sina grejer! :@ GAHH, vad sur jag blir. När jag äntligen hade hittat min fina väska, efter att ha letat. Så går den sönder redan när jag kommer hem! Så nästa dag åkte jag tillbaka och bytte den, tänkte att den kanske redan varit sönder från början. Men SEN, efter att jag haft den nya väskan i en vecka så stoppar jag ner både historiaboken OCH matteboken, ojojoj. Väskan var förjävla klen, den GICK SÖNDER IGEN. Merde, så idag bytte jag den igen. Fast bestämde mig för att byta den till en annan, så jag slipper komma tillbaka igen. Hoppas den håller.. mutter..

image20

En fin liten hög med puffris till Wedins, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0