Ledig dag yyao :D

Hejsvej,

Idag har jag varit hemma från skolan, tralalaa härliga tider. Imorse mådde jag merde, mådde illa och hade ont i huvet.. så mutti&vati tyckte jag skulle sova. Jag sov några timmar till, men sen orkade jag inte ligga å dö i sängen längre så jag gick upp till min kära systeryster som låg i soffan. Hon har opererat tån så hon kan knappt gå... så hon är hemma hon mä :D. Jag rotade fram ett recept på pasta&skinksås från hemkunskapen som jag bestämde mig för att laga, kände mig som en mästerkock idag! Stod där å rörde i min lilla sås, den brändes lite i botten.. och skinkan i vårt kylskåp var inge god.. men iaf. Resultatet blev ju bra! MUMS, hihi, samtidigt kollade jag på filmen "The Eye" med Jessica Alba. Den va väldigt bra faktiskt, trodde att den skulle vara ganska b-aktig, fast iofs så brukar aldrig Alba va med i filmer som är dåliga vad jag vet..

Nu sitter jag här och tråkar lite.. borde egentligen göra svenska.. och slöjd och franska kanske också, herregud. NEJE, jag orkar inte, PROTEST! WUUUHO, det får bli endast svenska...

bajbaj lovers all around the woooorld :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0