Passfoto?

Hej,

Idag har varit en helt vanlig dag... vi hade boxning på idrotten! :D WOHO! Askul, fast för jävla jobbigt dååe.. :) Men jag körde på så gott jag kunde, I hope Mr Artigas saw it. Nu är det ju möjligt för mig att få mvg i idrott, de vore ju NAJS :D Hihi,
SÅ, nu till "The huvudrubrik" - PASSFOTO! Herregud, det där passet ska man ju ha i fem år, så det vill man ju se bra ut på. Jag sminkade mig till och med en extra gång innan jag åkte iväg! Och ingen dålig hårdag var det heller, men sen.. självklart.. när jag ska ta kortet, så öppnar jag inte ögonen tillräckligt. Så jag ser halvdöd ut på kortet, väldigt roligt. Jag frågade inte om jag kunde få ta en ny bild, antog bara att jag inte kunde göra det. Fast, hur många kollar på passfotot liksom? Hihi, hoppas nada.

Adioees, pusskram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0