WOHO!

TJAA,

Japp, idag är det faktiskt lite WOHO-känsla sådär. Jag mår inte illa, har inte ont i huvet, har inte tooooo much to do. Det börja med att jag slutade 20 över 11 istället för halv 3, hahah, SUCKERS andra gruppen är. Fast iofs så måste vi i bildgruppen åka iväg till moderna muséet på onsdag, hipp hipp. Så på vägen hem åkte jag förbi wedins och köpte en väska. Ska se om jag kan hitta en bild på den...
image13
Japp, där är den, fast min är brun. De va den som jag inte tyckte om när ja va inne i stan me Achnesa, men jag ångrade mig! :D Wuho, så nu har jag bara 22 kronor kvar på mitt konto, hahaha.

Nu sitter jag bara här och väntar på att Prison Break ska börja :')
Så, adioes <3

Kommentarer
Postat av: monteo

HAHA, så vitt jag kommer ihåg så sa du nej till den väskan ett antal gånger trots mina påtryckningar ;P Men men, man ska alltid lyssna på Agnes!

2008-04-15 @ 20:50:33
URL: http://monteo.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha, yähh.. cause Agnes is a très bonne conseilleure, eller nåt sånt :D

2008-04-15 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0