ÄLSKA randiga förmiddagar!

I min skola (Blackeberg) så har man hittat på en überbra grej, nämligen randiga förmiddagar! Näästan varje onsdag så står det inskrivet på schemat, vilket betyder att man är heeeelt ledig! :D MEN, om man har otur så är man uppbokad av någon lärare och ska göra någon skrivning/utflykt eller liknande.. och då måste man såklart va i skolan. Men denna vecka så är det treorna som blir olyckliga! Mahahaha. Jag börjar inte förrän 13:10, och så slutar jag 14:10! KLÅ DET.
(visserligen är en timme i skolan väldigt onödigt, men det är way better än fem!)

Ps. Har ni märkt hur snyggt jag glidit med texten åt höger :D? Haha.
Ps2. Om någon har ett speciellt önskemål på låt i min musikspelare, säg till :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0