Ansiktsmasken var det ja.

Justfasen, det glömde jag. Jag har ju sagt att jag skulle skriva om ansiktsmasken från H&M. Det får bli en kortis, för jag orkar inte...

Produkt: Bastu-ansiktsmask från H&M
Pris: 14,50
Ingredienser: Kaktus, ginseng, nattljus och jasmin
Ansiktsmasken ska rena porer och göra huden mjuk och len, samt vara återfuktande.

Resultat: Jag tyckte i och för sig att det inte blev särskilt stor skillnad efter att jag använt masken, vilket är ett minus. För visst borde man märka någonting? Känns meningslöst annars. Men, den var väldigt skön att lägga på ansiktet då det är en bastumask. Bastumask betyder inte att den måste användas i bastun utan att den är självvärmande. När man applicerar den blir det en mysig, varm känsla i ansiktet, vilket är ett plus! :D
 (ännu ett plus måste jag ju ge till den rosa färgen!)

Så, visst, den var väldigt billig, fast inte särskilt effektiv tycker jag.
Jag kanske ger H&Ms ansiktsmasker en chans till senare.

Kommentarer
Postat av: Maria

nehe inte alla faktiskt så det så. men hur är det på gymnasiet då? puss<3

2008-08-22 @ 22:22:02
URL: http://th0rnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0