Jag har precis VAKNAT...

Det är inte många dar i veckan man får sova hur länge man vill, men idag är det en sådan dag. För det är ju randig förmiddag idaaaag, haha, fatta hur glad jag är :D. Jag tycker det borde va så varje vecka, typ, för då får man ny energi när man kommer på torsdagen sen. Det blir som en minihelg, eller nåt. Väldigt praktiskt. Som tidigare sagt så börjar jag 13:10 med en biologilektion, och slutar en timme senare. Är det inte fantastiskt? 
Fast neej, det hade ja glömt! Jag måste ju in till Brommaplan och hämta mitt fina pussel i min gamla skolaaa.. Attans, det kommer ju ta typ en timme extra eller nåt.. :(
Jaja, jag borde väl äta lunch snart och sen börja göra iordning mig, min buss går 12:34, lika bra att vara ute i god tid.. nu när man HAR tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0