NY DESIGN!

Ojojoj, så jag har kämpat! Men nu är det äntligen klart, och jag blev mycket nöjder. Både med bloggen och mig själv. Jag lydde Marias råd hon gav på sin blogg, att gå in på www.designadinblogg.se. Där fanns suuuuperbra tips på en massa skojiga saker. Själv valde jag att ta med musikspelare, dagens datum, namnsdag och en liten "dagens ordspråk/citat" där jag skrivit dit citaten själv. Jättefint :) MEN, en sak ska ni veta. Jag är inte riktigt klar med ordspråksdelen, vilket betyder att det ibland inte kommer visas något. Men jag jobbar på det, kanske inte mer nu idag, men det ska bli fixat!
Jag hoppas att de få människor som läser min blogg är lika glada som jag. Jag tycker speciellt om den gulliga lilla musikspelaren ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0