Reklam is the shit!

Attans bananer! Vår historielärare (Gunnar BRATT, hihi!) är borta nästa vecka på nån semester till typ.. Kiruna.. så vi har fått lääxaaaa. Mööh, jag hatar historia.. vem bryr sig om vad som hänt för tre hundra år sen liksom? Tootalt värdelöst. I alla fall så måste man läsa 20 sidor och svara på frågor om Antikens Grekland och Rom och jag hatar frågor i historia.. de ska alltid vara så krångliga?
Förresten! Varje gång jag säger Gunnar så kommer jag att tänka på någon reklam som fanns förut.. något med Grattis å sådär. Någon som vet vilken jag menar? Haha, blir galen om jag inte får reda på det snart! Jag vet att den var hyfsat kul, för jag garva åt den, fast vad det betyder vet man ju aldrig. Med tanke på min humor(?).
Nu när jag ändå pratar om reklamer så tänkte jag att jag kunde slänga in mina favoriter!


"Men snälla Åkee"


Icas egna varor



Ipren 1999



Coops ekologiska sortiment



Kavli Räkost


Kommentarer
Postat av: Maria

jag vet inte men provet var jättesvårt.

Det är typ bara han som är snygg i min klass.. haha men alla är jättesnälla. Mr melneyk eller vad han heter jobbar ju på engelska gymnasiet nu jag kanske skrev det förut aja spelar roll. Jag kanske ska köra på honom:P

2008-08-23 @ 17:31:39
Postat av: Maria

hahah ne inte på melnyk. nej ag har inte honom i ngt ämne tyvärr eller jag tror inte det i alla fall.

Ne precis, alla snobbar m.m går ju till sam:9

<33

2008-08-24 @ 11:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0