London, here I come.

Julen är snart över. Julafton var igår, juldagen är snart borta, sen är det annandan... sen är det slut. Men jag ska inte klaga! Jättetrevligt har det varit med julklappar, julmat, godis, familj&släkt. Det förstnämnda måste jag kanske berätta lite extra om, hehe. Det var färre julklappar i år än vad vi brukar få, men det är helt förståeligt. Vi fick ju faktiskt en resa till London. Uuunderbart. Då kan jag bocka för ännu en stad på listan med "Platser jag måste besöka innan jag dör". Jag bara måste åka dubbeldäckare och äta fish n' chips, haha. Det är ju något man helt enkelt måste när man åker till England, visst? Eller vänta.. är fish n' chips kanske amerikanskt? Äh, shit the same, måste prova i alla fall :D! Jag vill gå till Madame Tussauds, Big Ben och London Dungeon, men vi får se hur det blir med det. Vore kul i alla fall. Mellandagsrean börjar tydligen samma dag som vi åker - PÅ LÖRDAG! Blev lite paff när jag hörde att det var redan nu. Hade förväntat mig att det skulle bli senare någon gång, men ser man på. Tih, jag är GLAD.
Självklart fick jag lite andra julklappar, bl.a. SATC-boxen (det är som en liten skokartong, jättefin :D), nya hörlurar till iPoden, en bok (Innan jag dör, verkar väldigt bra), finfina trosor, lite nagelprylar, samt 1200 kronor att handla för i London, CUTE! Jag kommer ha überskoj... en massa shopping blir det!

David Beckhaaaaaam... (Tussauds, dårå :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0