50 saker som ni kanske inte visste om mig.

1. Jag är livrädd för att någon som står mig nära ska dö.
2. Jag älskar skräckfilmer.
3. De läskigaste jag sett är The Grudge och Boogeyman.
4. Jag är mörkrädd.
5. Grönalund med vänner är apkul.
6. Jag är livrädd för att ramla ner på tunnelbanespåret - jag går aldrig på det vita.
7. Jag tycker inte om frukostmat, varma drycker eller kolsyrad dricka.
8. Att fika med kompisar är jättemysigt.
9. Skolan är viktig för mig.
10. Jag saknar tiden då man var liten, den var bäst.
11. Äckligaste maten är korv m. bröd och soppa.
12. Godast är pasta.
13. Typiskt sommar är Morden i Midsomer.
14. Jag älskar julafton.
15. Jag tycker inte om eld, varma ugnar och kokande vatten.
16. Röka och snusa är bajs.
17. Jag är sämst på bollsporter.
18. Jag hatar fulla människor.
19. Den bästa filmen är Bridget Jones dagbok.
20. Den sämsta är Open Water.
21. Snyggaste manliga skådisen är Chad Michael Murray.
22. Snyggaste kvinnliga är Jessica Alba.
23. Jag har aldrig brutit ett ben i kroppen.
24. Men jag har sytt tre stygn i pannan.
25. Jag har gått på gymnastik i 10 år, men slutade för några år sen.
26. Jag har spelat flöjt i 6 år, men slutade för 1 år sen, vill börja igen.
27. Jag tycker om att läsa och att lägga pussel är underskattat.
28. Jag är dålig på att hålla kontakten med folk, tycker inte om mig själv för det.
29. Av alla skolår har åttan varit det bästa hittills.
30. Nian var absolut sämst.
31. Jag tycker inte om när jag inte vet vad klockan är.
32. Jag beundrar såna som är bra på gymnastik, dans och som är musikaliska.
33. Jag är närsynt och har därför linser. Tycker inte om mina glasögon.
34. Jag fryser hellre än svettas.
35. Jag följer TV-serierna Prison Break, Ugly Betty, Cityakuten, House och Heroes.
36. Jag dricker inte.
37. Jag tycker inte om att bära stora, klumpiga, varma skor.
38. Jag tycker inte om att äta när det är mörkt, eller med bara levande ljus.
39. Jag älskar kladdkaka.
40. Den bästa av Harry Potter-filmerna är fyran (han är skitsnygg där).
41. Jag kan ha otroligt torr humor.
42. Jag är väldigt bra på att komma ihåg namn.
43. Enligt IQ-testet på Illustrerad Vetenskaps hemsida har jag IQ 118.
44. Våren är den bästa årstiden.
45. Disney-filmer är så jävla bra.
46. Jag tycker om IKEA och Lagerhaus.
47. Jag älskar herrparfym.
48. Jag blir lätt stressad över skolan.
49. Mysigaste klädesplagget är mjukisbyxor.
50. Jag hatar att gå hem ensam när det är mörkt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi , så du beundrar mig ? :)

2008-12-20 @ 13:50:53
Postat av: Maria

den kommer från Mq men skärpet har jag gjort själv. Jag köpte den förra året hihi

2008-12-20 @ 18:14:15
URL: http://th0rnqvist.blogg.se/
Postat av: Björkman

5: Men Liseberg då? :P

26: Saxofon för min del, men den har änna legat och vilat på sistone

31: Haha, håller med..är oftast irriterande



Skulle kunna vara dryg och kommentera allt, men det känns lite överkurs :P En sak till om 11:an bara...vad är det för fel på korv med bröd??

2009-02-16 @ 02:00:19
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0