Sofia hissar sig själv!

(Trummor ljuder i bakgrunden...) JAG! Får en liten ros idager. Tha reasonne:
Färgflaskorna i vår skolas bildsal är inte alltid på topp. Många gånger är hålet igenkorkat så att ingen färg kommer ut. Därför är det många som skruvar av korkarna för att hälla ut färg istället, men sen är det inte alla som skruvar på dom ordentligt efteråt. Så när jag skulle ta gul färg, så tryckte jag allt vad jag kunde på tuben för att klämma ut färgen och gissa vad som händer.. KABOOM, SPLAT, OJ! Färg överallt. HAHAHH, skillat Sofia. MEN! Det bästa med hela grejen är ju att jag helt och hållet missade mig själv. Trots att en hel färgburk sprängdes så fick jag inte ens lite skvätt på mig! Mahahah, otur för Dennis som kladda ner hela sig när samma sak hände förra veckan.


JAG ÄR BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0