EFTERLYSNING!

MIN NEDRANS JÄVLA MOBILTELEFON ÄR BORTA! NÅN SOM SETT?

Så jävla klantig jag är. Jag är i omklädningsrummet i Brommahallarna och står vid handfaten i duschrummet. Jag ska visa en bild på min balklänning för Emma så jag tar fram mobilen från min väska. Sen när jag visat bilden, lägger jag mobilen på kanten på handfatet. Sen sätter jag upp håret och GÅR DÄRIFRÅN. Stupid or what?
Jag märker såklart ingenting förrän en timme senare, efter matten.. så då springer jag runt och letar efter Artigas för å fråga om han kanske sett den? Det har han iinte.. så då går jag upp till Thompson som ska ner till Brommahallarna snart och frågar om han kan fråga vaktmästarn där om han fått in någon. Det lovar han att göra så jag blir en GNUTTA lugnare, men vafan..
I alla fall så får jag tillåtelse att gå ifrån svenskalektionen för att kuta ner till Brommahallarna och se om min kära ägodel möjligtvis ligger kvar... och gör den det? Nej. Självklart inte. Så jag måste ringa vaktmästaren och fråga om han sett den, och nej.. även han har inte sett den. VART ÄR DEN?
Så jag får besviken gå upp till den sketna skolan igen för att sitta och dö på en svenskalektion i en halvtimme. Skittråkig genomgång så jag bestämmer mig för att göra en såndär loppa man jämt gjorde som liten ^^. Jajaja, min mobil. När skoldagen var slut upptäckte Presland mig när jag satt å sura i ett hörn så han lät mig låna hans mobil för att ringa till min egna. Visserligen skulle inte den som tagit den höra ringsignalen.. den är på ljudlös och utan vibrator, men i alla fall. Signalerna går fram (mobilen är på! bra tecken) men ingen svarar. Men om man snor en mobil tar man ju självklart ut sim-kortet, annars är man ju dumihuvet (?). Så jag hoppas fortfarande på att någon vänlig själ tagit hand om min kära mobil och tänker lämna den till polisen eller ringa upp mig. Men det är ju aldrig säkert, man kan ju bara hoppas på det bästa.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0