GODA NYHETER!

MIN MOBIL har inte kommit tillbaka, nej. Men däremot, så har pappsen ringt försäkringsbolaget och jag kommer få en ny mobil! Jag måste betala självrisk på 1200kr iofs, men sen skickas en prima mobil i brevlådan. Smart va? ^^ Och 1200 är ju mycket bättre än att köpa en ny mobil som kostar runt 2300 kanske, RIGHT? :D HIHIHIHII, så då blev jag glader. Dock har ju alla telefonnummer försvunnit nu, så om ni har lust så kan ni ju alltid skriva dom till mig på msn eller nåt.. :)

Nu ska jag förhoppningsvis kolla på skräckfilm, men då min syster inte vill kolla på skräckis, och dessutom inte vet om hon ens vill kolla på film, så kommer det antagligen dröja lite innan jag slits från den här datorn i alla fall. Men, än så länge, GOODBYE.

Kommentarer
Postat av: sandra

Vilken skräckis var det tänkt då? tips är alltid roligt =)

2008-05-23 @ 22:16:34
URL: http://beggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0