Inte långt kvar

Hejåhallå i stugan!

Vet ni vad, jag satt nyss och tänkte på att det är så himla mycket i skolan (som jag alltid gör) när jag fick syn på min balklänning som hänger på garderoben. Då kom jag på att det inte är alls långt kvar tills nian är över! Om jag räknat rätt så är det bara ÅTTA skoldagar kvar! Först så är det Sports Day, sen klassresa i tre dar, nationaldagen 6 juni och de sista två dagarna brukar va såna där House days och Class days. Helt fantastiskt underbart! Det enda problemet nu är att jag har ett noprov på skolavslutningen (som tidigare nämnt i Dagens Ris), så jag måste plugga in i det sista, medan alla andra får ta't lugnt typ hela sista veckan. Menmen, det överlever jag iaf, för nu är jag så positiv om allt annat.

Tiden har bara flugit iväg. Det känns som att det inte var längsen som man satt runt julbordet med famljen och mormor&morfar och åt julskinka, även fast det va typ 5 månader sen. Man förvånas över hur snabbt tiden går... Det är ju förfasen SOMMARLOV snart! Efter det börjar man typ ett helt nytt liv på gymnasiet, med en massa nya människor och så vidare. Fast innan DESS så ska man ju ligga och njuta av solen i två månader också! Då jag misslyckades i mitt försök att skaffa ett sommarjobb genom kommunen så blir det lat hela sommarn ^^

HÄRLIGA TIDER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0