Sjuuuk!?

Hallou balooo!
Jag är typ sjuk! Jag har inte varit förkyld på typ ett år :O. Men det måste bara bero på den där jävla spring fair vi hade i lördas. Man satt ju ute i iskallt sverige-väder i hundra år och sålde popcorn till massa tjocka pensionärer. Och osmart som jag va så hade jag ju bara tagit på mig några tights å lite så, så jag höll på å frysa ihjäääl. Det pajjade mitt perfekta immunförsvar! Så nu sitter jag här, täppt i både näsa och öron. Japp, jag blir alltid täppt in the ears när jag blir förkyld.. så jag hör inte ett skvatt av vad människor säger åt mig. Förlåt om jag säger "va?" för många gånger! Haha. Jag hade ont i halsen igår också, och med tanke på att det nästan är första gången som jag är sjuk på nedrans länge så måste man ju beklaga sig lite över det. Faktiskt. Så det här blir ett ganska tråkigt inlägg, egentligen inte värt å läsa :D. Men WUHO, du har ändå lyckats komma till slutet av denna intressanta text, congrats.

Ska knarka naproxen, hejdå lilltå.

Kommentarer
Postat av: Anton DTV

Hej! Hoppas du får en bra vecka, med bra väder och allt vad det innebär :)

2008-05-19 @ 17:13:06
URL: http://detrevannerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0