Thurrrsdayyy!

Ouiouish, för er som inte visste så är det torsdag idag. Själv va jag en gnutta förvirrad imorse och trodde att det va tisdag (?) och på tisdagar börjar vi 8, istället för halv 9. Så min första tanke när klockan ringde var att jag hade försovit mig, för en stund tänkte jag rusa upp ur sängen å stressa igenom morgonen för att hinna till bussen, fast sen kom min hjärna tillbaks från drömmarnas land och sa att de va torsdag. Jag fick påminna mig flera gånger hela dan att det var torsdag, glömde tillochmed bort religionsprovet vi skulle ha på eftermiddan. Yippiyayy!

I alla fall, så var jag på Idas "konsert" idag. De va massa människor från kulturskolan som skulle sjunga, dansa, spela instrument etc. Ida va bäst ^^. De fanns en übersöt kille dära! Han spela trummor.. och xylofon! Haha, då såg han iofs lite fjollig ut, men ändåå :), hihi.
Nuuuue, har jag precis kollat klartt på Sanningens ögonblick, rätt skojjs faktiskt. Fast hans flickvän hade typ anmält honom till det där programmet bara för att få reda på om han vart otrogen, möhö ? Påmindes nyss om att vi har slöjdläxa tills imorn som jag måste tralla iväg å skriva nuue.

BAJBAJ LINGONPAJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0