Lite Sofia-info!

Jag...
Svär: Ibland
Sjunger bra: Sådär
Dushar dagligen: Ibland, annars varannan
Tycker att jag är attraktiv: Helt okej
Kommer överens med mina föräldrar: Jaaa
Gillar åska: Bajsläskigt
Spelar något instrument: Nej, men jag har spelat flöjt :D
Äger en iPod: Jaopp
Går till kyrkan: Nej, tror inte på sånt
Sover med gosedjur: Inte nu längre
För dagbok: Nej, bara blogg
Dansar i regn: Har gjort det nångång
Sjunger i duschen: Ja, vad ska man annars göra?

Vem var den senaste personen jag...
Nuddade: Syster Sara
Pratade i tfn med: Mamma
Msnade med: Ida
Kramade: Olivia
Skällde på: Vet ej
Sportade med: Klassen, skooolidrott!

Senast jag...
Skrattade: Vet inte, skrattar hela tiden
Grät: Det var ett tag sen
Filmen jag såg: American pie - Beta House
Tuggade tuggummi: Idag.. efter lunch!
Drog ett skämt: Förmodligen idag, "haha"
Sång jag sjöng: Chariot (vår lilla cover yaao)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0