Spelardaaags jöh.


Nu när jag satt här och spelade något b-spel på datorn, kom jag att tänka på en sak:
Jag har inte spelat tv-spel på hur länge som helst. Det är rätt så dåligt. Jag menar, det är ju ändå så roooligt :) Kommer ihåg att jag satt och spelade det där SSX On tour rätt ofta förut, och blev nu himla sugen på att spela. Så jag borde nog göra det nu, innan jag glömmer bort det. Det är kul med gamla spel. Inte för att det här SSX är jääättegammalt, men ändå. Det väcker minnen från när man var mindre, typ. Får en att tänka på när man spelade Krakel Spektakel eller något liknande, haha :). Man blir påmind om hur roligt man hade det med tv- och dataspel helt enkelt.
Så... adios, ses senare <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0