Stay away freak!

Härom dagen när jag var på väg hem från skolan, satt jag helt oskyldigt på bussen och skulle snart kliva av. Just då kliver en kille på, något äldre än jag, äcklig som attan och ful som stryk, och sätter sig bredvid mig. Såklart.
Direkt när han satt sig så börjar han typ tåflörta med mig. Säg mig, vad hade jag gjort för att förtjäna det ödet? Det kröp i hela kroppen, men det hjälpte inte ett skit att jag drog undan fötterna, för då kom helt plötsligt hans ben istället. Jag hoppade så långt ut jag kunde, satt verkligen precis ute på kanten, men han följde efter den jäveln! Gud hjälpe mig... Pling nästa hållplats är min och jag blir överlycklig. Direkt när jag tryckt på knappen halvspringer jag bort från min plats, men gissa då! Han går direkt efter och sätter sig på de där barnvagnsplatserna. Herregud människa, vem gör så? Blev grymt äcklad... klämde mig ut genom dörrarna så fort de öppnades...

Senare kom jag på att jag för i helvete kände igen snubben! Exakt samma sak hade hänt tidigare när jag var på väg in till Vällingby, och då var det en längre resa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0