O T R O L I G T

Heeeelt sjukt. ÄNTLIGEN har jag fått mina resultat från IGCSE-proven! Shajses, jag blev förvånad. JAG FICK ETT C! FATTAR NI?!?! Ett CEEEEEEEEE. Jag var helt övertygad om att jag inte skulle klara det... ojojoj, jag är seriöst sjukt glad. Det här kan ju användas som värsta meriten, typ! Jättefantastiskt.


MY SWEET SIXTEEN...


(var konstigt nog inte beredd på den otroligt underbara bild, men skit it, jag bjuder på den :D!)


Jag fyller år idag :D! Blev väckt imorse av mina syskons och muttis sång och en massa presenter. Fick bl.a. en jacka, tofflor, halsbandsklocka, smink... och så 500 kronor från mormor och morfar senare sen :). Men jag blir så ledsen... Jag hade hittat en jääättefin jacka på Sisters, och det var den jag fick, men den är inte alls så varm som jag fick för mig att den var... så jag kommer inte kunna använda den som en vinterjacka, vilket var själva idén. Så då känns det onödigt att ha den, och då måste jag hitta en annan jacka på Sisters istället... för det är inte öppet köp, utan man får ett tillgodokvitto istället. Skit :'(...

Resten av dagen var minst lika bra som morgonen ändå... Började med ett kemiprov som jag tog mig igenom väldigt bra, inga större problem. Sen fick jag en klubba av Doris :D! Som grattis på födelsedagen, tackar så mycket :). Emma hade också lovat att jag skulle få tuggummin av henne hela dan (eller.. egentligen var det jag som hade lovat det åt henne.. :D, men ändå), så tack till dig määää! Vacker sång blev på engelskalektionen där också... det är så pinsamt, haha. När alla står å stirrar på en...  
Aja, när jag kom hem från skolan väntade äppelmunkar (favorit) till fika. Nu senare ikväll blir det ost&skink-schnitzlar med potatis (bestämt av mig!) och till efterrätt blir det Ben&Jerry's :D. MEGAGOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0