Piss, merde, perkele och skit

Idag är jag på riktigt jävla pissigt humör. Jag har inte varit särskilt social eller snäll mot någon. Så, förlåt om någon tagit illa upp eller så. Problemet är skolan. Jag hade lovat mig själv att sköta studierna nu i höst. Jag skulle börja plugga i god tid innan prov, för att slippa sitta sista kvällen med allting kvar. Men lyckas jag med det? Nej, såklart inte. Nu har jag en labbrapport som ska vara inne imorn, historiaprov på fredag som jag inte fattar ett piss av, historiainlämning på tisdag nästa vecka, svenskaprov samma dag, biologirapport på fredag,.. sjukt mycket. Jag är mest oroad för historian, det är verkligen inte min grej.
När jag väl har börjat att hamna efter, så fortsätter jag att vara det, vilket gör mig så himla stressad. Jag är alltid stressad vad gäller skolarbete. Men efter den här helgen, måste jag ha kommit igång med allting igen. Jag orkar verkligen inte, men jag måste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0