Loppis!

Igår var det en stor loppis i Hässelby Gård. Bl.a. min lillasyster Sara stod där med sin klass och sålde saker. När mamma åkte dit på eftermiddagen hängde jag på. Jag tycker att det är jättekul att gå runt och kolla på såna där ställen. Vem vet vad man kan hitta liksom? Dessutom tycker jag att det är kul med inredning. Egentligen är det ju faktiskt inte så lång tid kvar tills jag ska flytta hemifrån... bara några år. Så jag har ju börjat fundera lite på hur jag vill att det ska se ut och ltie så... I alla fall så är loppis ett perfekt ställe att leta efter billiga inredningsprylar! Jag hittade två lampskärmar som var lite gulliga t.ex. Själva lamphållaregrejen är kanske inte den vackraste, men den fick jag på köpet.


Bok: En prinsessas dagbok 3 10:-, halsband 15:-, lampa 6:-
(den andra lampskärmen kostade 5:-, fast det var utan en såndär lamphållare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0