NY KATEGORI

Hm. Jag har sett så väldigt många bloggare nu som skriver om shopping och så. Visserligen är min bloggis ingen modeblogg direkt, men jag tänkte att jag kunde göra detsamma, då jag faktiskt köpt en del nya grejer på sistone. Eftersom att jag inte alltid har så mycket intressant att skriva om så kan ju det blir helt perfekt! Därför kommer jag nu att skapa en ny kategori som heter "Sofias köp". Som sagt så kommer jag att lägga upp bilder på sånt som jag köper, inte bara kläder utan även lite annat smått&gott.
Funderar även på att fixa en kategori med tips från mig, eller tips som jag sätt i tidningar etc. Kan lika gärna lägga upp den nu, så får vi se när inläggen kommer. Det här blir säkert jättebraao :)

Kommentarer
Postat av: Maria

hah nee jag har inte sett den fy fan vad skön:P:P:P

<33

2008-09-22 @ 13:25:45
URL: http://th0rnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0