Sofia hissar sin biologilärare!

I min skola, Blackebergs Gymnasium, sitter det TV-skärmar lite här och var som berättar om olika events och lite så. Även inställda lektioner står där. Under veckorna jag gått här har det dykt upp väldigt många inställda lektioner, men aldrig för vår klass. Mest är det lyckoklassen nv1a som får skippa lektioner tycker jag. Dessutom har samklasserna världens lyxigaste schema vilket gör att längtan efter att vi ska få slippa något blir ännu större. Men, idag hände det minsann! När man som minst anar det så dyker det upp på TV-skärmen "Eva Friströms biologilektioner inställda" och oooooj vad jag blev GLAD! Biologi var vår sista lektion idag, och innan det hade vi lunch, vilket betyder att vi kunde gå hem innan lunch om vi ville - klockan 12:10. Helt fantastiskt underbart. I och för sig stannade jag och åt i skolan, jag var megahungrig... var tvungen att få i mig någonting. Gud vad jag älskar min biologilärare nu, för tillfället :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0