Städa?

Mitt rum ser för tillfället bedrövligt ut. Det ligger kläder över hela golvet, skrivbordet är fuullt med småsaker, alla kuddar och överkastet ligger i fåtöljen ... ja, allt är helt enkelt kaos. Egentligen borde jag därför vara så pass duktig att jag städar idag. Söndag är ju sista dagen innan skolveckan drar igång igen, så om jag inte städar nu så kommer jag inte få det gjort förrän tidigast om en vecka. Vilket låter ganska illa. Jag känner mig alltid så duktig efter att jag städat, allting blir så fint. Men just själva städningen är inte så himla kul. Bara om man rensar ut någon gammal låda där man kan hitta lite småprylar, sånt är lite roligt. Menmen, jag måste nog ta mig tiden och helt enkelt städa på. Om jag är fokuserad på det städningen (och inte sitter vid datorn) så borde det inte ta så lång tid. Dags att dra igång, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0