Hur Johan blev Doris

Flera har frågat hur det kom sig att Johan blev Doris. Själv har jag inte riktigt kunna svara på frågan. Beslutet togs av mig och Dynamit-Harry (a.k.a. Malin) under en msn-konversation. Jag har nu tagit mig tiden att läsa igenom den här konversationen, och även om det fortfarande är lite luddigt vad gäller själva orsaken till Doris födelse, så kan man se spår av logik. Därför klistrar jag in konversationen här och sen är det upp till er att förstå det eller inte.


Malin ||    Halllooo :D

Sooofia /plugg, UGG    Ätit gott?

Malin ||    Jajamensan :D

Sooofia /plugg, UGG    Trevlans :D Men du, har du gjort historian?

Malin ||    Nee, har du?

Sooofia /plugg, UGG    Jag håller på, men jag förstår verkligen ingenting

Sooofia /plugg, UGG    Du förstod tydligen den andra frågan?

Malin ||    Nee inte jag heller, men jag tänkte som så att vi kunde göra dom tillsammans imorn ;)

Malin ||    Aha aa, den kunde jag.

Sooofia /plugg, UGG    Jaaa, eller när då?

Malin ||    Jag vet inte riktigt asså :P

Sooofia /plugg, UGG    För asså... man ska LÄMNA IN skiten på onsdag

Malin ||    Jaaaag vet, liksom inlämning!!!!

Sooofia /plugg, UGG    JEFVLA MERDESKIT... buhuuuuu

Sooofia /plugg, UGG    ... jag förstår ingenting, känns som om man måste läsa alla sidor för att kunna svara.. asså.. det här är löjligt...

Malin ||    Jaaaaaaaaaaaaaaa

Malin ||    Jag orkar inte, men Johan hade typ gjort den så vi kan be han om hjälp imorn :P

Sooofia /plugg, UGG    JAAAAA, high five på den!

Malin ||    Haha skitbra :D:D honom tar vi tag i imorn :P

Sooofia /plugg, UGG    Japp, vi haffar honom när han som minst anar det! I spiraltrappan. Vi knyter sjalar runt honom så han blir som en packad sill och sen rullar vi ner honom igen och trycker upp honom mot väggen på tjejtoaletten... are you with me?

Malin ||    Hahahaha "jag har en plan, planerad in i minsta detalj" eller vad sickan nu säger ;)

Sooofia /plugg, UGG    Hahahha, tajmad å klar vettö ;D

Malin ||    Jajamensan, kan inte bli bättre :D

Sooofia /plugg, UGG    Joho! Vi kletar på lite läppstift också! Då blir han så rädd att han MÅSTE hjälpa oss, innan vi tar till med hårdhandskarna och tvingar på honom trikåer!

Malin ||    HAHAHHA

Sooofia /plugg, UGG    :D:D Sofia is the smartest Sickankopia ever

Malin ||    lääätt, får jag vara dynamit-harry då eller? :D

Sooofia /plugg, UGG    jaaaaa, absolut! Om du ser till att ta med en öl och en kappsäck... vem tar vi som vanheden?

Malin ||    ELIN! Hon heter ju smart-elin på min mobil så det blir skitbra :D

Sooofia /plugg, UGG    Jaaa, så måste hon gå omkring med en såndär grej i näsan hela tiden :D

Malin ||    Hahahahah juuuuuuuste :D:D

Sooofia /plugg, UGG    :D:D:D:D:D

Malin ||    vi måste ta o kolla på dom filmerna nångång!

Sooofia /plugg, UGG    Hahahhah :D:D:D

Malin ||    Osså måste elin rycka sådär med kavajen :D:D

Sooofia /plugg, UGG    Hahah, jaa! Å prata ääääkta stockholmska, med tydliga eeeeee

Malin ||    Hahahhah fy fan va kul :D

Sooofia /plugg, UGG    Jaaaaaa :D:D:D

Malin ||    Bättre kan det inte bli helt enkelt!!!!

Sooofia /plugg, UGG    JOOOOOO! MAHAHAHAHAA

Malin ||    HUUUUUUUUUUUUR???

Sooofia /plugg, UGG    Vi tvingar Johan vara DORIS! :D:D:D:D:D:D

Malin ||    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DEEEEEEEEEEEEEEEET KUNDE JU BLI MYCKET BÄTTTTTTTTRE!!!!!!!!!!! :D

Sooofia /plugg, UGG    HAHAHAAHH, WUUUUUUUUUUUUU så kreativa vi äääär :D:D

Malin ||    Jaaaaaaa, vi borde få MVG i kreativitet! :D

Sooofia /plugg, UGG    Lätt :D!

Malin ||    Det borde vi säga till nån lärare :P

Sooofia /plugg, UGG    Hahah, kenneth xD


Tillägg: Jag tror att vi utsåg just Johan till Doris för att vi innan diskuterat trikåer, läppstift och packade sillar (vilket direkt för tankarna till den skrikiga rödtotten). Eller så kan det ha varit för att rollen som Doris skulle vara mest plågsam, på något sätt. Vad vet jag? 

Kommentarer
Postat av: Björkman

Haha, ja jag började undra om du flytt landet eller nå't :P

Tss, lovar att göra mitt bästa för att inte bli sur jag skulle springa på dig nå'n gång. Som sagt, jag har rutin!

AIK?? Hum, är nog bäst vi lämnar lagtillhöreskonversationen haha..

Förresten, jag o bästisen Henke lever typ på citat från Jönssonligan (och Macken). En konversation utan något från nå'n av de två är i pricnip omöjligt. "Det står en öl här! Jaha! Alldeles kall!"

2009-04-27 @ 13:45:54
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just att jag skulle bli doris fattar jag inte. jag kunde lika gärna vara wallenberg?

2009-04-27 @ 22:53:21
Postat av: Sofia

Hm, jadu... på den punkten är det väl fortfarande lite oklart. We had a cp-moment. Men jag har mina misstankar i "tillägget".

2009-04-27 @ 23:09:33
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha bästa :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-05-08 @ 21:42:16
URL: http://fishii.blogg.se/
Postat av: Sofia

Höhöh, visst, visst :D?

2009-05-09 @ 16:56:22
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0