Mycket rumpor.

HEEEEEJ!

Här kommer ännu ett långt inlägg om de senaste dagarna, men det är så det blir när jag inte uppdaterar så ofta. Så...


FREDAG -
Sketafint väder + håltimme = mys på fotbollsplan. Vår svenskahalva drog ner till fotbollplanen under håltimmen, alltså. Ni vet säkert vid det här laget att jag inte är särskilt förtjust (underdrivet) i fotboll, så jag låg på sidan om tillsammans med andra icke-fotbollsfantaster. Vi lyssnade på min cp-musik (bäst i världen). Slänger in min favorit - Skönt å va naken (SISTA DELEN ÄR BÄST :D). Där har vi rumpa nummer ett.


På samma gång var det rövning ute på plan (rumpa nummer två!):
Hm, upptäckte nu att någon måste ha smyglånat min mobil... det dök upp massor av foton jag inte har något minne av att jag tagit. Tjuv, eller en släng av Sofia-förvirring? Där fanns (il y avait, som min mördarsnigel till franskalärare tjatat så mycket om)...

1. En bild på Doris - Mannen i de Gula Byxorna. (en av de få som uppskattade min musik).
2. Bild på människor, lägg märke till den fina lilla solstrålen!
3. Bild på Målis-Martin.
 
Senare på kvällen fick jag höra att jag missat värsta grejen på Talang. Jag hade varit ute vid Allmänna badet hela kvällen och grillat med lite mysiga människor (kan lägga in ett inlägg + bilder senare). Men i alla fall... KNÄCKEBRÖDSDANSEN! HOHOHOOOO vad jag garvade när jag såg den sen! "Vi ska dannsa" (dalmas).


Och där har vi än en gång Skönt att vara naken, och vi lägger även till fyra rumpor i potten!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha den där låten skönt att va naken har jag på min playahead sida! :)

2009-04-19 @ 17:11:37
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha! Jupp.

Taack! :D

2009-04-19 @ 17:22:31
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha bästa dansen :P

2009-04-19 @ 17:29:42
URL: http://tiildah.webblogg.se/
Postat av: Björkman

Ojoj, stora ord, du tror att du klår honom? Den tävlingen skulle jag lätt betala för att se! "Och alla trodde att det skulle bli en våldsam fajt!"

Eftersom frökens fotbollsintresse är så enormt stort så får jag passa på att informera om att Blåvitt vann över ÖIS med 3-0! Intresset flödar, åjo, förneka det inte ;P

Absolut är envishet bra också (annars hade väl jag och vel-Marcus aldrig kommit någonstans?).

Till sist: dalmål är grymt skönt!

2009-04-20 @ 22:38:48
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0