Poooosk!

MER POSK ÅT FOLKET! (Och ja, jag vet att posk stavas med å, men det är kuligare med o) (Och ja, jag vet att det inte finns ett ord som heter kuligare). Jag har längtat merdemycket till detta fina lilla lov. Har varit grymt mycket pluggeri de här veckorna. Ett lov var precis vad jag behövde. Bästelibästigast.

Jag kan ju säga att jag är ledsen för att jag inte bloggat på länge. Blogglusten har fortfarande inte kommit tillbaka. Jag väntar....

Så, hur har mitt lov sett ut och hur sjutton ska det se ut framöver? JO! Hittills har jag hunnit besöka en gammal kompis till mig, Jenny ute i Norrtälje, jag har sovit som en gris, ätit som en gris, varit lika jävla lat som en jävla gris. Är sur på mig själv för att jag inte lyckas ta mig iväg till träningarna. Bläbläblä. Ändring ska det bli! Jag hade bestämt mig för att springa de dagarna vi är ute på landet (väldigt mysig miljö, ni vet. Kvittrande fåglar, höga träd, långa ensamma grusvägar.) men så visade det sig att vi inte kommer att ha tillgång till dusch. Vafasen? FEM DAGAR UTAN DUSCH!? Nejmen det är lugnt, vi har ju den där baljan som vi kan värma upp vatten och hälla i. Åh, wuho. Gladare Sofia finns inte. Så istället för springeri får det bli styrketräneri. Lite lätt då, förstås... eftersom att man inte får svetta ner sig någe. Jävla bajs. (Förlåt om det nu finns någon därute i världen som heter Bajs. Ta det inte personligt.)

Så, det mest braiga med landet vid påsk är... tamtamtaram... PÅSKÄGG. Vår familj har faktiskt inte slutat med äggjakt, för så kul kan vi ha det :D Jag kommer att vara så sjukt tjock när jag kommer tillbaka till skolan. Jag kommer att rulla fram, över alla andra, HAHHAHA... nu fick Sofia en vacker syn i huvudet.

Fast, nä. Jag klarar mig. Jag ska ju träna en gnutta i alla fall :D

Men NU! mina damer och herrar, ska jag få lov att presentera..... WOOOOOO..... JOHN BLUND. Allas vår favorit (vår favorit är endast 45 poäng ifrån att vinna en helt ny... läsningsknapp! Första klass-spelet, om ingen visste det....). Jag läste böcker om honom när jag var liten ^^ Tihi. Så, ja. GODNATT PÅ ER!! puss


Jag skänker er den här, bara för att det är POSK! :D

Kommentarer
Postat av: Björkman

Äsch, dålig humor kommer man långt med :)

Veltossa! Okej då får du la vara frisk nu då :P

Leta ägg var ett jäkla tag sen man själv gjorde för övrigt och nu i påsk är jag hemma ensam (familjen ska till sommarstugan, men jag ska på match med en kompis så..(A) Får sitta hemma själv med ett ägg och hålögt stirra ut genom föntret i tystnaden.

Fem dagar utan dusch går att överleva, men jag skulle nog börja få ryck så smått ändå den femte dan..

2009-04-08 @ 07:24:21
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0