Blå, blå, blå är mössan på mitt huvud (8)

Skolavslutning i...  när sjutton var det? Vad är det för dag idag... Fan. Vänta lite.

(fem minuter senare)

Okej. Jag börjar om. HEJJJ! I fredags var det skolavslutning (Y)(Y)(Y)(Y). Superb. Enda nackdelen med det hela är väl att vi hade lektioner på avslutningsdagen. Men det är väl så man gör i gymnasiet, I guess. Bajs.

Jo, juste. En till bakre-hals-del... Jag har fått två stora blåmärken på mitt knä. :(
Jag får väl kanske skylla med själv, heh. Jag stod nämligen i sprialtrappan under avslutningsgrejsimojs-ceremonin.. och blev lite smått rastlös. Bestämde mig därför för att trycka igenom mitt ben mellan järnstängerna i staketet. Och... mitt knä måste ha tjocknat. Jag fick inte ut det. Jag försökte vrida, dra lite försiktigt, men tjoho vad det inte gick. Istället fick jag dra som satan (men väldigt diskret såklart) tills det lossna. Fy satan och perkeles kanelbulle vad ont det gjorde. Blåmärken på g.

Så, här sitter jag nu, ensam framför datorn tillsammans med mina två feta blåmärken på höger knä. Ett på höger sida, ett på vänster (vilket iofs gör mig o-ensam... blåmärken är väldigt sällskapliga, även om de är asociala, vilket i sin tur inte heller gör nåt, eftersom jag är minst lika asocial själv).

Jag ska nog tänka lite mer nästa gång. Kanske.

Kommentarer
Postat av: fisk

Haha å du kallar mig klantig!! Jag undrar vem det är som är den klantiga av oss, VAVAVA??!!!

2009-12-22 @ 09:43:54
Postat av: Sofia

He he he. Båda är lika klantiga...? :D

2009-12-22 @ 21:16:44
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: fisk

tveksamt ;D fast vi är nog klantiga på olika sätt

2009-12-27 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0