Julegranen

Vi har en fulgran i år. En väldigt-ful-gran-fulgran. Tycker min syster. själv tycker jag att den blev riktigt fin. Mycket glitter, många kulor, en nalle på toppen... lite mysig, sådär. Det märks att det är vi som har gjort den. Vi är inte en "vi-som-klär-granen-skitsnyggt-och-likadant-varje-nedrans-år"-familj. Och det är jag minsann stolt över.

Hur som helst. Här är vår (fina) gran:

Notera vår halmnalle-julstjärna i toppen! Vi band fast den med en bit glitter. Så nu hänger den där, väldigt... hängd.


Den här bilden gör granen mer rättvisa. Ger den lite högre mysfaktor.


Den andra bilden är tagen utan blixt.
Blixt förstör alltid alla bilder. Det blir så fult. Och tråkigt. Och.. förstört. För visst är granen MYCKET FINARE på den den oblixtiga bilden? :D Och visst är inte granen så otroligt skitful som min syster påstår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0