Hejsan svejsan, det är bara lilla jaaaag...

Jag ber om Gutteligutts förlåtelse för att jag är apdålig på att uppdatera (även om jag den Store i himmelens hjälp....), men jag har helt enkelt inte ... VELAT! Känn på den! ..... Feel dissed.

Nejmen jag har haft fullt upp att glo på One Tree Hill (tack Harry! du har gjort mig beroende, nu har din dröm gått i uppfyllelse). Jag har betat av säsong ett, och är i början av tvåan ... åh herregud och alla hans semlor. Jag kommer inte vilja se tvåans sista avsnitt.. för jag har inte säsong tre.... hemskigt värre. Med tanke på semlor! Det är ju fettisdagen idag :D! Sorgligt nog är jag ingen semmelperson (hur skulle ni stava det där?), så jag äter alltid munkar istället... men det är ju så übergott det mä! Jag kommer ihåg mitt släktkalas ("" :D) för några år sedan. Jag har aldrig varit något stort fan av tårtor, i alla fall inte princesstårta, gélétårta... i princip allt förutom hembakat. Så istället så bjöd jag på sjuuuukt många MUNKAR! Vi köpte upp alla som fanns i hela Åkermyntan (eller Åkis som vissa verkar tycka om att kalla det). Vaniljmunkar, äppelmunkar, hallonmunkar.... munkar med hål i (jag vill ha munkar, munkar, munkar med hål i, stora feta munkar med hål i, och när jag kommer hem till dig, då vill jag inte ha någon leverpastej, HEJ!).... ASMUMSIGT.

I alla fall... jag funderar på att krypa till kojs redan nu, bara för att jag inte ska sova bort halva dagen imorn... som jag gjort varje sportlovsdag hittills. Hur stora är oddsen att jag kommer lyckas? Hm, sisådär 4,7% skulle jag tro. Är sketasämst på att göra som jag säger. Fast jag kanske ska göra ett ärligt försök den här gången? .... Naah... Jag ska fixa en ny VECKANS FRÅGA och en Dagens låt.... SEN kan jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0