Kladdkaka Annorlunda

Hejsan svejsan (det är bara lilla jag.... din telefoooon!)

Jag har precis lagt in en kladdkaka i ugnen... men den är inte som den brukar! Istället för kakao, har jag lagt i BÄR! Man får ju ta tiden att experimentera litegrann nu när det är lov. Höhö. Mamma var emot idén att ha bär i tillsammans med kakao. Iinte så många som tycker om den blandningen har jag märkt... varför? Jag äääälskar McFlurry daim med jordgubbstopping! Det är ju übersketagott. Jag ska minsann prova göra vanlig kladdkaka med bär i någongång... mumsimumsi, :D:D:D.

I alla fall... medan jag väntar på att Da Cake Annorlundaa (med franskt uttal), så satte jag mig här för att uggla runt. Satt först och läste lite andra bloggar och hittade en jätterolig grej... tihi. Den kommer upp i nästa inlägg, för den är rätt så lång... det blir för krångligt för mig att hålla reda på då :D

Nejmen nu är kakan klar :D! Haha... glömde posta inlägget så... i alla fall. HARE BÄST!

Kommentarer
Postat av: Björkman

Åh, tack! Känns skönt att få ditt godkännande, testosteronet börjar genast flöda :P Filmen är helt okej för övrigt. Så..vad är din grej, om det inte är historia? Mer estetiskt har jag listat ut, men typ..matte och naturgrejer..?

2009-02-21 @ 15:59:14
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0