Twilight

One Tree Hill-boxen är slut... och nu bara måste jag se tredje säsongen! Haha.. men jag skulle aldrig lägga pengar på det.. eftersom att jag inte äger de andra boxarna (lånad av Harry a.k.a. Malin). Känns ju något onödigt då. I alla fall så måste jag ju fastna vid något nytt nu... vilket får bli Twilight! Jag köpte de två första böckerna på bokrean igår (eller var det i förrgår? .. äh.. vem kommer ihåg datum under lovet anyway?) och funderar på att börja läsa dem alldeles snart. Vi får se om jag känner för det, eller om det blir någonting annat, som till exempel... hum.. ingen aning. Sketsamma, huvudsaken är att jag har köpt böckerna, som alla tjatar om är så grymligt (mitt ord :D) bra.
När jag läst första boken ska jag se filmen också... eller är det bäst att se filmen först? Så att man blir glatt överraskad när boken är tusen gånger bättre? Hjälp mig :D!

Kommentarer
Postat av: maria

läs boken först, haha äntligen har du skaffat den jag lovar att du kmr gråta i tvåan fy fan vad jag älskar bökerna:P

<33

2009-02-26 @ 23:30:51
Postat av: Sofia

Japp, ääääntligen! Höhö, vi får se om jag är lika blödig som duuuu :D



Men okej! Tack för the tips :D:D <3<3

2009-02-27 @ 00:29:39
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0