Tröttis.

Är grymt trött, så jag inlägget blir nog inte så långt. Antagligen inte särskilt inlevelserikt eller roligt heller. Så läs det inte om du inte orkar.
Kom i säng sent igår, runt halv fyra... för att vi hade en liten filmkväll, några i klassen :) Disturbia och John Tucker must die blev det, asbra båda två :D Fast favoriten är ju självklart John Tucker... bajskul :D En liten paus med singstar legends (kan inte alltid låtit vackert) och sen Twister (ni vet det där med "höger hand på gul")... en gammal goding :D Spelade ju alltid det när man var liten, trodde att min vighet hade försvunnit, men jag vann faktiskt flera gånger, höhö :) Har lite träningsvärk på sånadär konstiga ställen nu, faktiskt... det måste vara bra. Runt två åkte alla hem, jag misstänker att de missade bussen, fast Emma sov över här... hon bor ju så långt bort och lilla snälla jag lät henne stanna här :) Tih. Asrolig kväll i alla fall, skratta ihjäl mig under twister... blir ju lätt en del perversiteter.
Var dessvärre tvungen att vakna tidigt, kvart i elva, idag eftersom att vi planerat in förrådsstädning. Fyfasen. Har stått därinne hela jävla dan och rivit runt bland en massa gamla saker. Efter några timmar blev jag plötsligt dödstrött. Kanske har ätit för lite idag. En tallrik gröt till frukost, mer har det inte varit. Fast jag har inte varit hungrig heller... börjar bli orolig, tror jag. När jag skulle äta middag igår åt jag bara tre och en halv falukorv-bitar med lite makaroner. Wtf :(? Jag brukar äta minst sex stycken... fast det kanske är bra ändå. Med tanke på att jag inte tränar nånting just nu. MÅSTE KOMMA IGÅNG, min feta jävel (nej, jag tycker inte att jag är fet, men det är tjockt att inte träna), min kropp mår inte bra av att inte träna. Märker ju det. Ska skaffa gymkort på Bromma träningscenter och gå på tränarledda pass.. typ yoga, cirkelträning, boxning, aerobics, step, bozu... allt som finns. Jag kommer bli vältränad... det har jag bestämt. Dessutom så måste jag komma igång med min mjuka. Jag ska ju faktiskt komma ner i splitt innan sommarn (good luck), är långt ifrån just nu. Kom faktiskt ner i spagat på ena benet efter en idrottslektion... kanske inte en såndär riktig spagat med höften rak och grejer.. men ändå. Kände mig lite stolt för ett ögonblick. Ska stretcha ikväll.. men det gör ju så jääävla ont... Aja. Jag måste... that's it.

Nu är det mat.. pizza. Är inte särskilt hungrig, oroligt nog, mår mest illa. Kanske är för att jag ätit för lite.. får hoppas på det. Vill ju inte få ofrivillig anorexia eller så. Fast mitt bmi är totally perfect (20.0) så jag ligger på den säkra sidan, än sålänge. Hejdå, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0