Adios :)!

Imorgon åker jag iväg till Kisa (Magnus Samuelssons hemstad, faktiskt!), för att stanna där i fyra veckor. Fyra veckor i skogen, med en massa mygg, vildsvin och utedass. Härligt!

Nejmen faktiskt. Jag tycker om mitt landställe, väldigt mysigt :) Och jag tycker om att vara med min familj, jag älskar att se på Morden i Midsomer i vårt lilla (stora) vardagsrum och jag tycker om det härliga plinget vår mikrovågsugn ger ifrån sig när brödet har tinat. Härliga sommartider.

Så, alltså... fyra veckor blir jag borta. Jag kanske kan smyga in på Internet där nere och skriva något blogginlägg om jag får lust (eller om ni saknar mig väldigt mycket och skriver väldigt gulliga kommentarer som får mig att ge med mig), men annars är det antagligen det sista ni hör från mig fram tills jag kommer hem igen i augusti. För att visa att jag fortfarande bryr mig om mina kära läsare (ungefär sju stycken...), så lägger jag in en stripp:


(och jag vet att bilden hamnar utanför alltihopa, men jag orkar inte bry mig :D)
(förresten så står det inget mer efter 'panther')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0