Varför suger jag på att komma på bra rubriker?

Har precis kommit hem från Fias lägenhet i Solna, ni vet. Det tog ett tag... att komma hem... bussarna gick ju inte riktigt som man tänkt sig. He he. Ringde mutti halv 2 och ville ha skjuts (vilket jag såklart försökte ge små hintar om, fast hon var väl lite för ovaken... så jag sa det tillslut), men då hon inte var helt hundra så var inte bilkörning det bästa. Tyvärr. Så jag, Pascal, Fredrik började traska... Men sen, lika passande som dillchips på morgonen, ringer hon tillbaks och har piggnat till. JAG SLAPP GÅ :D Och framför allt så slapp ju de andra att följa mig hela vägen hem, hehe. Livet funkar ju faktiskt. Ibland.

Förresten. Utanför Fias lägenhet finns världens gulligaste bil! Påminner som den blåa i Mr. Bean. Den är ju ascool!

Och juste... mer om avslutningen och grejs kan jag ta imorn... om jag har lust vill säga. Nu är jag för trött.... godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0