Haha, passande...

Läste nyss dagens Tjuvlyssnattjuvlyssnat.se. Med tanke på mitt förra inlägg så tänkte jag att det passade rätt bra, haha. Lägger in den, om någon lyckats missa den:

En tjej och en kille ~18 sitter och äter.
Tjejen: Jag är förresten kär!
Killen: Oj, det gick fort. Tell me the story!
Tjejen: Jag såg på Twilight och nu är jag helt kär i Robert Pattinson...
Killen (uppgivet): Nej, inte du också! Vi män får faktiskt komplex!
Tjejen (drömmande): Han är så sexig, nu vill jag verkligen ha en vampyrkille.
Killen: Jag vet inte en enda tjej som inte har blivit förvrängd av den där jävla vampyrfilmen. Den borde fan förbjudas, den rubbar liksom hela ekosystemet av människor. Det är inte så att vi kommer dö ut av kärnvapenkrig eller växthuseffekten, ni kvinnor kommer vägra ha sex med män bara för att de inte är Robert Pattinson!

Kommentarer
Postat av: Björkman

Tack! ser ut som en överdrivet stolt fader

Smält ost är alltid gott :) Tänk dig att fylla en liten stekpanna med champinjoner, skinkbitar, tomat, majs, lök eller vad som man nu tycker passar ihop, åsså lite ost på det som bildar en god hinna över det hela :)

Och klart jag läste igenom, du skriver på ett roligt sätt ofta, använder t.ex. gamla uttryck, sån't uppskattas (jestanes tror jag förresten ;) Tycker du så'na uttryck är roliga eller gillar du helt enkelt bara gammal svenska? :P (är nog en kombination för mig)

2009-03-24 @ 17:44:32
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0