Om jag kunde drömma...

... så skulle jag vara huvudpersonen i Twilight-böckerna. Def! Precis som alla andra så har jag kärat ner mig i Edward Cullen... typiskt. När man läser boken så känns ens egna liv så... meningslöst. Något liknande händer ju aldrig i det riktiga livet... det där mer sugiga livet. Möhö.
Edward Cullen spelas av Robert Pattinson (kanske inte världens finaste bild det där.. men ni förstår nog...), och visst ser han bra ut i filmen, även om det är något med hans utseenede som jag inte riktigt tycker om, men i boken är han sjukt mycket snyggare. Muaha. En Pattinson till grund med Sofias egna små detaljer. Sorgligt nog så är det bara en bok, plus att vampyrer inte finns på riktigt.. så chansen att jag skulle träffa på någon sån är minimal. Men jag ska inte beklaga mig över det här alltför länge... för jag är ju en väldigt realistisk person (inte) och borde därför inte tänka mer på det här. Det är inte värt det (suck...).

Nejmen härägued så patetiskt inlägg. Vara kär i en boksnubbe? Njet kosmobot, inte då. Sånt är kind of förbjudet. Men ajaj... om ändå, om ändå... OM jag fick drömma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0