Bananfodral - en mycket dum uppfinning

Idag åt jag en banan.

-- slut på inlägg --



HAHAHA. Nejdå. Där lurade jag er allt. Hohoho, busigt.
I alla fall. Jag åt en banan idag. En väldigt annorlunda banan. Konstig form...:


Detta fick mig att fundera. Det finns tydligen någon "smart" människa någonstans som en gång uppfunnit bananfodralet. Ett fodral i hård plast som ska skydda bananen från öhm... slag från öhm.. onda saker. Så att den inte ska bli brun, fläckig och äcklig.

Ett bananfodral.

Min specialbanan skulle ALDRIG ha fått plats i det där fodralet.

...

Vilken jävla diskriminering! MÅSTE man se ut på ett sätt för att passa in? Vavava? En bra och fin banan är en banan som passar i ett bananfodral. BULLSHIT. Gör något åt detta, Mr. Bananfodralsuppfinnare.



/Ordförande i föreningen "Vi-som-vill-ha-jämlikhet-i-bananvärlden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0