Jaaamen precis

Varför har jag ingenting att skriva om nuförtiden?
(är nuförtiden ett ord, två ord, eller tre ord?)

....

Jag kanske kan säga att jag börjat skicka in blogginlägg till skolans hemsida. SYOn hade skickat ut ett meddelande till alla om att man skulle "VÅGA BLOGGA!". Så jag tänkte att "wihej, varför inte?". Jag skickade in mitt inlägg "Sofia funderar", och dagen efter låg det uppe. :D Mycket roligt. På en vecka så är det fortfarande bara jag som har skickat in, så jag knåpade ihop ännu ett inlägg. Sofia funderar - Webbadresser. Gå in på hemsidan om några dagar, så får ni läsa ;D

Kommentarer
Postat av: Björkman

I see, I see. Så med andra ord är det ingen romantisk film á la Titanic man ska föreslå om man ska på film med dig?



Och om du gillar mest humor.. borde inte du vara iaf lite, lite avundjuk på Rena Rama Rolf-boxen jag köpte hem härom veckorna?



Jo, på internet behöver man inte visa sig på samma sätt. Man behöver inte försöka göra sig till eller fixa iordning sig, man kan bara slänga på datorn och prata skit lite utan krav på att träffa någon just då.



Haha..en chans säger du.. alltså, jag gillar din humor oftast, men vissa saker som du tagit upp måste man nog varit med på själv för att finna som roliga :P inget illa ment men du fattar. Okej, jag ska kolla upp dina Något Ovanliga Föräldrar, promise.

Skönt att höra att du inte dissar de gamla klassikerna iaf ;)

2009-10-20 @ 00:22:07
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0