Helvetet fryser ju för fasen till is

Perkele vad kallt det är ute. Jag frös som en skåning i Norrland när jag traskade hemåt för cirkus en timme sedan. Fy bubblan. Det här var fel dag att glömma halsduken Sofia, fel dag.

Jag tycker att Sveriges temperatur kan stanna på ungefär 10 grader. Det är alldeles jättelagom. Skitlagom. Man behöver inte svettas ihjäl när man har tjockisjacka, men inte heller frysa häcken av sig. Alltså - väldigt perfekt. För jag tycker om mina tjockiskläder. De är mysiga. Myyspys. Pumspums. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: fisk (fran medelhavet)

hoho, sa du fryser du? jag tycker det ar ratt sa varmt jag ;) <3

2009-10-31 @ 09:53:55
Postat av: Sofia

Medelhavsfiiisk :D!

Jaaa, det är kallt som ett isbjörnsrövhål (skånska). Ååh, din korv.. jag vill också vara däääär. BRÖL <3



Är allting bra förresten :D?

2009-10-31 @ 13:44:37
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0