Skärp dig, Sofia!

Jag har fått klagomål från min mutti. "Du skriver för sällan, jag blir besviken varje gång jag går in på din blogg." Brölbrölbröl säger jag om det. Jag har inte haft lust. Heh. Men här kommer väl ett nedrans inlägg då.

Jag fyllde då 17 år i förra veckan. Den 22:a oktober närmare bestämt. I present fick jag den senaste iPod nano, en grön. Asball. Det hängde med tre värdegrejer som gör att jag kan hyra filmer på internet. Allting låg i en gullig påse med texten "Fantastisk Underbar Unik". En liten kudde med samma text fick jag också. Mycket fint, mycket fint. TACK SÅ MYCKET!

Just nu är det höstlov, för de som har missat det. Intressant. Mycket intressant. Väldigt mycket intressant.
... Inte. Jag ska inte göra något speciellt över huvud taget under hela mitt finfina lov. Mitt härliga, en vecka långt-lov. Jag ska sova, se på skräckveckan på TV400, vara med mina små kamrater etc. etc. Myspys.

Jag var inne i staden med Fisken i förra veckan, också. Jag hittade lite sakor som jag köpte. En lila, mysig tröja från Monki, ett linne från Weekday. Lite mer. Örhängen... o.s.v. Inne på BikBok fastnade vi vid accessoarerna ett tag (där Fisken för övrigt köpte ett par bajscoola glasögon, tummen upp för dem). Jag hittade ett halsband med en rolig liten grej på:

ÅH, vad coolt! Ett duschmunstycke! säger jag.
Ehm, Sofia... det är en hörlur... säger Emma.
Hehehe, säger jag. Skitsmart (Y)


Kommentarer
Postat av: Mutti

Åh, äntligen :)

2009-10-28 @ 20:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0