Sofia har blivit ovän med hela världen.

Jag har varit grinig hela veckan. Jag har irriterat mig på allt och alla, varit allmänt butter och bara velat vara ensam, hemma. Utan någon annan. Jag antar att jag måste säga förlåt för att jag varit så grymt jävla tråkig. Jag har försökt att vara lite glad, lite mig själv åtminstone... ibland... men ja. Sådär, gick väl det. Alla var bara irriterande. Sofia har blivit hela världens lilla ovän.

Men ni borde på samma gång få veta att jag i vanliga fall inte har något emot någon. Den här veckan har bara varit en bajsvecka. Jag hoppas att återkomma till skolan som en normal Sofia i nästa vecka.

Förresten så ser ni mig antagligen inte imorn. Jag är sjuk. Ont i halsen, huvet, feber... Lite i alla fall. 37,8. En grad mer än mitt vanliga. Menmen, vi får se. Febern kanske gått ner tills imorn. Jag tog ju trots allt tempen nu på kvällen... och då brukar man ha högre temperatur...

Öhm.. fasen vilket tråkigt inlägg. Bäst att jag slutar nu. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Björkman

JA, "Fucking Åmål" är mer än nedrans bra! Fast mitt intryck är att du inte är så mycket för svenska filmer? Galenskap.. ;)



Du verkade inte så grinig på fb-inlägget senast. Fast det är klart, det är skillnad på att umgås i verkligheten och att skriva med nå'n på fb när man sitter hemma för sig själv ändå :)



Fairly Odd Parents lär jag inte titta på dock. Why? Jag hatar den typen av tecknande :P Allt modernt är så jefla skitfult tecknat. Det ska vara klassiskt tecknat! När det lades ner energi på det hela! Mina barn ska få se på grymma serier som DuckTales, Luftens Hjältar, Bumbibjörnarna osv och klassiska Disneyfilmer. Enda "moderna" undantagen hittils är Wall-E och Toy Story..och i viss mån Ice Age och Hitta Nemo. Well.. tycker jag iaf :)

2009-10-16 @ 02:17:46
URL: http://borgar.blogg.se/
Postat av: Joel

Äääh, varför be om ursäkt... det kallas att vara kvinna ;)

2009-10-16 @ 18:59:28
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Farfar

Morsning

2009-10-16 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0