10 saker ni kanske redan visste om mig (men inte lagt märke till)

1. Jag tycker inte om att sitta i solen, speciellt inte på bussar och tunnelbanor (men lyckas ändå hamna just på solfläcken i alla fall)
2. Jag ses mycket hellre som onormal än normal
3. Jag tycker inte om jeans (jag har tights så ofta jag kan)
4. Och inte heller stora, klumpiga skor (exempelvis idrottsskor, där har jag mina värdelösa, trasiga, gamla.. ni vet?)
5. Jag är ofta väldigt varm (jag bär aldrig tjocktjockiströjor)
6. Men tycker ändå inte om att gå omkring i bara t-shirt/linne
7. Jag dricker alltid ett glas mjölk och ett glas vatten till lunch, för att mjölk ger äcklig eftersmak
8. Jag hatar, hatar, hatar att komma försent och vara ledig från skolan. Jag har 0 timmar, 0 minuter frånvaro på två år.
9. Jag tycker inte om mina tänder (eller mitt tand-leende). Jag håller ofta för munnen när jag skrattar (vilket iofs kan vara svårt eftersom jag skrattar 24/7) .. (töntigt det där... "24/7"...)
10. Jag har inget emot att vara för mig själv. Jag behöver det för att klara mig.

BONUS
11. Jag tycker inte om att vara med på kort, för jag blir ALDRIG (och då menar jag aldrig) bra på dem. Helt värdelöst. Därför brukar jag köra på en konstig min (för att spegla min insida)... den funkar. Ibland. Eller inte... Jag blir lika ful i alla fall, minsann.





... förstår ni vad jag menar nu? Med 11:an... ? Och 9:an?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0