Sofia sitter säkert

När jag tog bussen imorse (i förmiddags) till skolan, så hamnade jag på en såndär rolig buss. Ni vet... en såndär spejsad, lång buss med gardiner och mysig stämning :D? I alla fall så fanns det bilbälten på varenda stol... så jag blev ju tvungen att knäppa fast mig... för jag har aldrig haft bilbälte på en buss förut.

Det blev en ny upplevelse. Det var lite spännande (HAHAHA, spännande, fastspänd .. eh, ja), lite mystiskt sådär... på ett pirrigt sätt. Det var kul. Tills vi kom fram och jag inte fick loss det jävla bältet. Då fick jag lite panik. Jag satt så gömd där bakom stolarna, så om jag inte kommit loss, hade jag fått sitta kvar där hela dagen och så kör han iväg till garaget och parkerar den där över natten. Jahapp. Då sitter jag där. Helt hjälplös (dessutom hopplös med tanke på att jag inte kan röra mig och därmed inte heller hoppa). Det skulle sluta med att jag bodde på den jävla bussen. "Hej, vart bor du nånstans" "Linje 541, sätet näst längst bak". Inte trevligt.

Bilbälte! (Y)

Kommentarer
Postat av: Mummie

Ja guuu asså. Bor själv i vagnen Turild på Gröna Linjen efter ett misslyckat aprilskämt 2002. Så jäla piinsaaamt!

2009-09-25 @ 19:02:20
Postat av: jonny

hahahha med du satt iallafall säckert men det har aldrig hänt mig att jag har fastnat i bältet i bussen :)

2013-06-09 @ 15:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0