Vad som är bra med att vara naturare

1. Bred linje
2. Man blir logisk
3. Behöver inte bekymra sig om vad man ska göra på fritiden. Man har ändå ingen tid över p.g.a. pluggeri.
4. Naturskämt

Naturskämt är ju seriöst sjukt roliga. De ger oss chansen att förolämpa sammare (som jag inte vet om de stavas med ett eller två m. se, så intressanta var dom, liksom), på en nivå som de inte ens förstår.

"Vad är derivatan av en sammare? - Den finns inte, för de har ingen funktion."

Gammal, men ändå rolig, tycker Sofia. En gång hörde jag en sammare som sa "direvata" istället för "derivata". Herregud. Noll koll LIKSOM. Och förresten. Vad har sammare för något? Sam-skämt? Inte vad jag hört. Vi naturare har mycket roligare än er. HAH.


mehehehe

(gick förresten precis med i en grupp på ansiktsboken "Vi som hatar när räknaren står på "deg" fast man ska räkna i radianer")

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Det roliga är att alla fördomar som finns om naturare stämmer så jäkla bra.



Vi skrattar åt exakt sådana skämt som de tror att vi skrattar åt. Osv.



Man måste älska naturhumor

2010-04-02 @ 00:37:29
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Är det förresten hemskt att jag tycker "Yprim=kosex" är jätteroligt?



Lite va? Tänkte väl det.

2010-04-02 @ 00:52:27
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Björkman

I'm alive!



Som bra mkt mer Samhällare än Naturare (min linje hette Fokus Europa och var åt samhällshållet med kultur, språk, samhälle, historia, litteraturvetenskap osv) måste jag ju säga att det som är roligt är att Naturare verkar tro att vi tar åt oss av den typen av skämt. Men eftersom vi varken är intresserade av den typen av kunskap eller tycker det är roligt så gör det oss liksom nada :P Det enda vi tycker är att Naturare generellt är ytterst tråkiga (no offense, men de där kosexskämten och annat är verkligen.. gäsp) ;) Dock skall sägas att du själv i övrigt känns bra mycket mer samhällare än naturare.. som sagt i övrigt. Så fort du inte drar naturarskämt. Alla poetiska texter du skriver liksom, det är ju grovt samhällarsidan! :D Enligt mig har du har en fot i båda världar vare sig du vill det eller inte ;) Men det är bara som jag känner. Jag är inte världens allvetare, även om jag ibland vill tro det om många saker..



Den där lilla stövelknekten förresten, en exakt så'n har vi haft hemma sen jag var liten!



Härligt! Uggla är rätt svårslagen. Har alla skivor utom den där han tolkar Karl-Gerhard. Försökte lyssna igenom den på spotify, men.. tröttnade rätt snabbt.. Har fröken någon favoritlåt och favoritskiva med mannen i fråga?



En vecka utan internet är nästan galet nu när man börjat bli van vid denna uttömning av tankar på bloggen..



Hur går förresten dina tankar om högskoleval? Kommer du nå'n vart?

2010-04-02 @ 15:11:15
URL: http://borgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0