Den bästa rubriken som finns

Godkväll bloggen min och allt som hör där till. Jag och Fisken har klurat ut vad vårt projektarbete ska handla om. MUNHYGIEN! Hur bra? Mycket. Dålig andedräkt, munskölj, tandkräm och bakterier. Kan bli très roligt, om vi gör det på rätt sätt. Vi kanske till och med gör ett eget munskölj? Who knooows. Det vore ballt.

Imorgon fyller vati år. Igår firade vi litegrann med middag inne i stan. Grekiskt is the shit :D! Efterrätten blev muffins från American Cookies i Gallerian. Så sjukt jäkla bajsgott. Har ni sett hur det ser ut? Asgoda. Ser de ut. Precis som american cupcakes. Med smet och allt. Imorgon firar vi vati litegrann igen. Med tårta :D Iofs så brukar han vilja ha gélétårta. Det kanske får bli munkar för mig istället... wiiii:D

Men nej ATTANS! Jag brukar alltid skriva ett litet rim och rita en fin liten bild när m/p fyller år. Det har jag helt missat i år. Hm. Jag löser det imorn! Sofia kirrar biffen. På något sätt.

Nu ska jag nog snurra härifrån. I god tid för en gångs skull. (typ). Imorn är det valdebatt i BROMMA gymnasium som gäller. Varför tvingar de oss att åka till vår ärkefiende Bromma? Valdebatten kan väl komma till oss.

Kommentarer
Postat av: Läå

SB1337 ftw

2010-09-01 @ 00:17:52
Postat av: Sofia

haha yesss :D

2010-09-01 @ 00:53:06
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0