( )

Godmorsningkorsning på er, gott folk!

Fredag är inte den bästa skoldagen. Jag börjar kvart över åtta med engelska c (som jag egentligen inte vill läsa, MEN det är ett betydligt smartare val än typ.. italienska steg 3.) (... eftersom det enda ord jag kan säga på italienska är "pizza"). Efter det är det astrofysik, eller astronomi, som vi har tillsammans med tvåor. Tvåååoooor. The plutts from the underskåpsvärld. Astronomiläraren är lagom flummig. Rätt löjlig faktiskt. Men det blir nog jättebra. Ska ge mig ut och leta efter Perseus och Svanen ikväll. Wiiiiiii.

Sen, mina vänner, har jag hål i 3h 45min. Sköööönt. Vad gör man då liksom? De borde planera om schemat...

Sist har vi i alla fall fysik b-labb, och jag och min labbpartner Gustav rockade arslet av alla andra idag. Vi fick asbra värden på våra.. öh.

...

VÅGLÄNGDER! På våra våglängder. Så var det. Asbra var dem.


En våglängd, för er icke-naturare. Ibland är jag bara för snäll.

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

vi säger så sofia.. vi säger väl så! plus att jag är rädd för såna!

2010-08-20 @ 16:45:10
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0