Haha, jag börjar inte skolan förrän på onsdag.

Nu sitter jag här och lyssnar på Hej Monika med Nic and the Family. Jag kommer ihåg att jag hatade den snubben förut och tyckte att låten var bajs, men nu är den rätt skön. Han mä. Eller "me" som vi stockholmare egentligen ska säga.

Jag försvinner hemifrån om 20 minuter. Ska ta mig in till Fridhemsplan för lite bowling :D Det var ett tag sen. Det brukar vara så att jag antingen äger totalt eller suger åsna. Får väl se vilket det blir idag. Om det går bajs ska jag be mina vänner att överväga om vi kan lägga dit såna där spärrar för rännorna. Då borde jag kunna skrapa ihop en liten poäng i alla fall.


Hej Monika - Nic and the Family

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0